Från och med nu.

Den här bloggen har legat i dvala några månader. Huvudet har varit på andra ställen och tankarna fokuserat på annat. Under dvalan har det hänt väldigt mycket dock. Väldigt mycket fint och bra. Klassen har haft två utställningar, vi har haft skolavslutning där tårarna flödade, en sista klassfest där vi satt i ett Madicken-träd med vimplar och ballonger, drack bubblande drycker och hade det nedrans fint. Sen var jag en vecka i Stockholm och ställde ut mitt projekt Utnyttjad. Till vernissagen kom massa släktingar och fina vänner. Blev överöst med blommor och kramar. Var en tung vecka på många olika sätt, men jag är väldigt stolt över det jag visade upp. 
 
Sen har jag flyttat hem till min finaste festliga fästman och vår dregliga häst. Även om det är en gnutta tungt att vakna upp med en 60 kilos mastiff som ligger över ens ben och snarkar så är det faktiskt något jag saknat (återkommer om några veckor om hur jag känner för det då). Sen är jag tillbaka och jobbar på Göteborgs finaste butik, Kvart, vilket är superroligt. Dock farligt för plånboken. Och grädden på moset var att jag fick en ny dator! Min andra var inne på sista refrängen, så Mr. Pro tar över från och med nu.
 
Från och med nu ska jag också försöka hålla den här bloggen vid liv. Lovar inget, men ska försöka. 
Jeanette:

Det ser jag fram emot så jag kan följa dig på kommande äventyr...

systra di:

jaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här: